Love Your Enemy
Born to rival families on the same day with the same name, Seok Jiwon and Yun Jiwon have always been destined for conflict. After experiencing a painful breakup in the summer they turned 18, fate brings them back together 18 years later.
Born to rival families on the same day with the same name, Seok Jiwon and Yun Jiwon grew up fighting whenever they looked at each other. Their fierce rivalry masked a deep love, which faded by the summer they turned 18 years old. 18 years later, at the age of 36, they are jaded and disillusioned with romance. However, they find themselves thrown together again, as the chairman and the gym teacher of the same high school. The bitter enemies must confront their past, sparking a passionate reunion that challenges their perceptions of love and rivalry.
Seok Jiwon and Yun Jiwon reunite after 18 years, as chairman and gym teacher of the same school.
At a staff dinner, Seok Jiwon makes a bet with Yun Jiwon over whether the "crazy lilac" will bloom.
Seok Jiwon and Yun Jiwon meet at the pond where they used to go on dates but get into another fight.
Yun Jiwon recalls her past with Gong Munsu, and Seok Jiwon ruins the inauguration ceremony.
The two families fight over the golf course, while Yun Jiwon secretly nurses Seok Jiwon's cold.
Yun Jiwon becomes furious when Seok Jiwon forgets their kiss from the night before.
Seok Jiwon hopes to enjoy a workshop with Yun Jiwon. He gets anxious by the rumors of Gong Munsu.
Seok Jiwon and Yun Jiwon's relationship becomes public and starts to cause trouble.
Seok Jiwon continues to plan his proposal, but unexpected situations keep getting in the way.