Kiss Sixth Sense
Hong Yesool, the best account executive of Planning Team 1 at Zeu Ad, has one secret: she can see the future when she kisses someone. One day, after Yesool's lips accidentally meets the lips of her evil team chief Minhu, she sees herself in bed with him in the future. This romantic office comedy revolves around Yesool, whose primary focus is work.
Yesool sees a future where Minhu gives her a ring and asks her out during the anniversary banquet.
Yesool gets drunk and tells Minhu about her ability. Her ex-boyfriend Pilyo joins her next project.
Yesool sets up a date with Pilyo to avoid Minhu. However, Pilyo's question puts her in a tough spot.
Minhu saves Yesool from a burglar that breaks in, and Yesool takes the fall for the Mopix leaks.
Yesool and Minhu write up a secret contract of their relationship, but someone discovers it.
Pilyo confesses he knew of Yesool's ability. Production starts and the situation gets complicated.
Yesool and Minhu spend an intimate night together. She proposes a plan to further their romance.