Mickey Mouse (Shorts)
In this all-new series of cartoon shorts, Mickey Mouse finds himself in silly situations around the world! Mickey experiences new adventures with his friends! After Minnie’s café runs out of croissants, Mickey must race to her rescue battling street traffic and other Parisian obstacles along the way. On the hottest day of the year, Mickey, Donald and Goofy must find creative ways to keep cool!
With the slapstick feel of classic Mickey Mouse, the series of cartoon shorts presents Mickey in a broad range of humorous situations that showcase his pluck and rascality, along with his long-beloved charm and good heartedness. Each cartoon short finds Mickey in a different contemporary setting including Santa Monica, New York, Paris, Beijing, Tokyo, Venice and the Alps, facing a silly situation, a quick complication and an escalation of physical and visual gags. The stories also feature genuine heartfelt and heroic moments as Mickey explores and experiences life with his comical partners: Minnie Mouse, Donald Duck, Daisy Duck, Goofy, and Pluto.