Diane von Furstenberg: Woman in Charge
The story of the iconic trailblazer known by her initials DVF worldwide. Child of a Holocaust survivor, Princess by marriage, and founder of a fashion brand. Featuring interviews with Oprah Winfrey, Marc Jacobs, Hillary Rodham Clinton and more.