The Kardashians
The family you know and love is here with a brand new series, giving an all-access pass into their lives. Kris, Kourtney, Kim, Khloé, Kendall, and Kylie bring the cameras back to reveal the truth behind the headlines.
Caitlyn is back to say goodbye to the family house, after Kris extends an olive branch.
Kim tries to open up to Kourtney about the overwhelming stress she's been facing.
Nine years after her Paris robbery, Kim returns to face the men who changed her life forever.