Speed
An L.A. cop (Keanu Reeves) trapped on a runaway city bus set to explode if it falls under 50 mph must help one of the terrified passengers (Sandra Bullock) steer the bus to safety!
Keanu Reeves, Sandra Bullock and Dennis Hopper star in this pulse-pounding thriller filled with breathtaking stunts and unexpected romance. Jack Traven (Reeves) is an L.A. cop sent to diffuse a bomb planted on a bus by a vengeful extortionist (Dennis Hopper). Not only that, but Jack and a passenger (Bullock) must blast the bus through city streets at more than 50 MPH or the bomb will explode!