Liam Neeson returns as Bryan Mills, an ex-CIA operative who finds himself “taken” hostage along with his wife.
Liam Neeson returns as Bryan Mills, an ex-CIA operative who finds himself “taken” hostage along with his wife. To survive, Bryan must enlist the help of an unlikely ally and use his brutally efficient skills to take out his kidnappers. "