The Greatest Showman
Hugh Jackman stars in this bold and original musical - inspired by the ambition and imagination of P.T. Barnum - celebrating the birth of show business and dreams coming to life.
An original musical inspired by the life of P.T. Barnum, starring Hugh Jackman. Barnum was a visionary who rose from nothing to create the "Greatest Show on Earth", a spectacle and celebration of his larger-than-life imagination that captivated audiences around the globe.