Hamilton
The filmed version of the original Broadway smash hit “Hamilton” combines the best elements of live theatre, film and streaming in an astounding blend of hip-hop, jazz, R&B and Broadway. Presenting the tale of American founding father Alexander Hamilton, this revolutionary moment in theatre is the story of America then, told by America now.