The Boogeyman
A terrifying horror-thriller from the mind of Stephen King about two sisters, and their therapist father, struggling to cope with the recent death of their mother. When a patient unexpectedly shows up at their home seeking help, he leaves behind a supernatural entity that preys on families and feeds off their suffering.
“The Boogeyman” is a terrifying horror-thriller from the mind of best-selling author Stephen King. High school student Sadie Harper and her younger sister Sawyer are reeling from the recent death of their mother and aren’t getting much support from their father, Will, a therapist who is dealing with his own pain. When a desperate patient unexpectedly shows up at their home seeking help, he leaves behind a supernatural entity that preys on families and feeds on the suffering of its victims.