Disney's Snow White Sing-Along
Follow the on-screen lyrics to sing along with the musical performances in this live-action reimagining. March with Bashful, Sleepy, Sneezy, Happy, Dopey, Grumpy and Doc for a rousing, eye-popping rendition of the beloved “Heigh Ho.” Learn to “Whistle While You Work” with the favorite classic, and join Snow White in “Waiting on a Wish,” written especially for this live-action reimagining.
Sing along as you journey with Snow White into magical woods in this live-action reimagining. March with Bashful, Sleepy, Sneezy, Happy, Dopey, Grumpy and Doc for a rousing, eye-popping rendition of the beloved “Heigh Ho.” Learn to “Whistle While You Work” with the fun and favorite classic. Discover who’s got “Princess Problems” and join Snow White in “Waiting on a Wish,” both written especially for this live-action reimagining. Follow the on-screen lyrics to these songs and more with the Sing-Along Version of Disney’s “Snow White.”