Deli Boys
When their convenience store-magnate father suddenly dies, a pair of pampered Pakistani American brothers lose everything and are forced to reckon with their Baba’s secret life of crime as they attempt to take up his mantle in the underworld.
After their deli-tycoon father suddenly dies, Raj and Mir Dar, a pair of spoiled Pakistani American brothers, lose everything and find out that their Baba was more drug lord than corporate magnate. The freaked-out boys are ushered kicking and screaming (literally) into the underworld by their Lucky Auntie and her nemesis, Ahmad Uncle. As Raj and Mir fumble from one ridiculous catastrophe to the next, every move they make is life or death. Because when your trust fund is gone, so is the luxury of screwing up.
The Dars have too much cash and turn to Max Sugar for help, but he's more interested in Lucky!
With their money laundered, Mir begins his golf course deal while Raj plans to hunt Ahmad.
Max wrangles Lucky into couples therapy, as Mir and Raj play detective to find Ahmad’s killer.
The boys scheme to save Raj, while Lucky busts Max with his pants down, and not in a good way.