Shark Beach with Chris Hemsworth
Chris Hemsworth is on a mission as he uncovers the science of shark behavior to discover how humans and the ocean’s top predator can safely coexist.
Chris Hemsworth is on a mission to uncover the science of shark behavior and discover how humans and sharks can safely coexist. After an increase in local shark attacks along the East Coast of Australia, Hemsworth seeks to understand different species of sharks and their behaviors while also exploring new preventative measures and the latest technology to help stave off shark-human encounters.