After an epic summer at Camp Shallow Lake, the Wildcats return to East High where they prepare a stage production of “High School Musical 3: Senior Year.” But plans are disrupted when Principal Gutierrez announces that Disney has decided to make the long-awaited “High School Musical 4: The Reunion” movie on location at their beloved high school.
High School Musical 4 pulls focus from "High School Musical 3" for a Wildcat star-is-born moment.
At Gina’s Halloween party, relationships are put to the test and secrets are revealed.
With Ricky and Kourtney off to college and the other Wildcats distracted, the musical is in peril.
The Wildcats revisit the past in order to secure the future of the theater program.
Ricky, Gina, and the rest of the Wildcats must make big decisions on opening night of HSM 3.