Are You Sure?!
Whenever BTS's Jimin and Jung Kook get together, chaos and excitement follow. In the summer of 2023, they set off on one last trip before military enlistment. Will they survive this spontaneous and unpredictable journey?
In the summer of 2023, they embark on an unforgettable trip before their military enlistment.
Without warning, Jimin and Jung Kook set off on their second trip. Where will they go this time?
Jimin and Jung Kook spend a special day beneath the iconic 4,000-meter Matterhorn.
Magical moments under the stars quickly turn chaotic as Jimin and Jung Kook wonder, "Are you sure?!"
Jimin and Jung Kook relax, cook, and play games, but their day on the lake quickly turns wild.
Jimin and Jung Kook enjoy Zurich's night view amid laughter and tension. Where are they off to next?
Jimin and Jung Kook eventually reach Da Nang, but surprise games turn their perfect day into chaos.
Jimin and Jung Kook's adventure, full of laughter and magic, finally reaches its last moment.