Traveling with Snow Man
Japan’s top male idol group, Snow Man, sets out on a journey of self-discovery across unique locations in Japan. As they reflect on the five years since their debut, they share their dreams of what comes next. Full of laughter, tears, and newfound resolve, this is their most personal journey yet.
Five years after their sensational debut, Japan’s top male idol group Snow Man sets out on an unforgettable journey across the country in search of what comes next. Starting on the southern island of Okinawa, the nine members travel north through ten unique locations in Japan. Sometimes traveling together, other times in smaller groups, each episode shines a spot light on one member as they seek to answer a single question: What does the future hold?
All nine members meet in Hokkaido, where they watch messages from each of them recorded by TABI.