A Murder at the End of the World
Gen Z amateur sleuth and tech-savvy hacker Darby Hart is invited to participate in a retreat at a remote location, but when one of the guests is found dead, Darby must use her skills to prove it was murder before the killer takes another life.
An amateur sleuth receives a mysterious invitation to a reclusive tech billionaire’s secret retreat.
Darby believes the death she witnessed may, in fact, be murder, but no one believes her.
Darby plays the role of the perfect guest in order to covertly investigate the crime.