Ratatouille
In one of Paris’ finest restaurants, Remy, a determined young rat, dreams of becoming a renowned French chef, setting off a hilarious chain of events.
From the creators of Cars and The Incredibles comes a breakthrough comedy that lets you experience Paris from an all-new perspective. In one of Paris’ finest restaurants, Remy, a determined young rat, dreams of becoming a renowned French chef. Torn between his family’s wishes and his true calling, Remy and his pal Linguini set in motion a hilarious chain of events that turns the City of Lights upside down.