Ironheart
Marvel Television’s “Ironheart” pits technology against magic when Riri Williams—a young, genius inventor determined to make her mark on the world—returns to her hometown of Chicago. Her unique take on building iron suits is brilliant, but in pursuit of her ambitions, she finds herself wrapped up with the mysterious yet charming Parker Robbins, a.k.a. “The Hood.”
Set after the events of “Black Panther: Wakanda Forever,” Marvel Television’s “Ironheart” pits technology against magic when Riri Williams (Dominique Thorne)—a young, genius inventor determined to make her mark on the world—returns to her hometown of Chicago. Her unique take on building iron suits is brilliant, but in pursuit of her ambitions, she finds herself wrapped up with the mysterious yet charming Parker Robbins, a.k.a. “The Hood” (Anthony Ramos). Executive producers include Kevin Feige, Louis D’Esposito, Brad Winderbaum, Zoie Nagelhout, Chinaka Hodge, Ryan Coogler, Sev Ohanian, and Zinzi Coogler. “Ironheart” is produced in association with Proximity Media.
Determined to complete her newest armored suit, Riri Williams teams up with Parker Robbins.
Riri’s new A.I. dredges up painful memories ahead of her first heist with Parker and his crew.
Riri is uncomfortable being part of Parker’s crew—two more heists, max, and she’s out, she promises.
When Parker suspects Riri of wrongdoing, she knows she has to figure out the source of his powers.
Riri sets out to create a suit unlike anything she has ever attempted—but at what cost?
Riri builds her most powerful suit yet, but she’s unsure if it’s enough to beat Parker and The Hood.