Ultimate Airport Dubai
Step inside to see the 90,000 staff responsible for over 70 million passengers on 350,000 flights a year, as they tackle illegal smugglers, angry passengers and huge engineering projects.
Ultimate Airport Dubai goes behind the scenes of one of the world’s fastest growing airports. Meet some of the 60,000 staff working 24/7 to keep more than a million passengers on the move every week, while also delivering on ambitious expansion plans.
Two drunk newlyweds push the limits, and a smuggler who swallowed cocaine gets caught.
From angry passengers to potentially explosive cargo, the airport’s staff must handle it all.
During DXB's busy holiday period, an engine failure threatens to cause delays across the airport.