The Beauty
When international supermodels begin dying in gruesome and mysterious ways, two FBI agents are sent to Paris, Venice, Rome and New York to uncover the truth behind these deaths and end up discovering a conspiracy that threatens the future of humanity.
In FX’s “The Beauty,” the world of high fashion turns dark when international supermodels begin dying in gruesome and mysterious ways. FBI Agents Cooper Madsen and Jordan Bennett are sent to Paris to uncover the truth. As they delve deeper into the case, they uncover a sexually transmitted virus that transforms ordinary people into visions of physical perfection, but with terrifying consequences. Their path leads them directly into the crosshairs of The Corporation, a shadowy tech billionaire who has secretly engineered a miracle drug dubbed “The Beauty,” who will do anything to protect his trillion-dollar empire—including unleashing his lethal enforcer, The Assassin. As the epidemic spreads, Jeremy, a desperate outsider, is caught in the chaos, searching for purpose as the agents race across Paris, Venice, Rome and New York to stop a threat that could alter the future of humanity.
FBI agents Cooper Madsen and Jordan Bennett investigate an incident at a fashion show in Paris.
The discovery of a gruesome crime scene sends Cooper and Jordan to Venice, Italy.