Love Story: John F. Kennedy Jr. & Carolyn Bessette
A limited series exploring the undeniable chemistry, whirlwind courtship and high-profile marriage of John F. Kennedy Jr. and Carolyn Bessette, whose love story captured the attention of the nation.
FX’s “Love Story: John F. Kennedy Jr. & Carolyn Bessette” is a limited series that explores the undeniable chemistry, whirlwind courtship and high-profile marriage of one of the most iconic couples of the 20th century. The first installment in Ryan Murphy’s “Love Story” anthology is inspired by Elizabeth Beller’s book “Once Upon a Time: The Captivating Life of Carolyn Bessette-Kennedy.” He was the closest thing to American royalty. The country watched him grow from a boy to a beloved bachelor and media sensation. She was a star in her own right. Fiercely independent and with a singular style, she rose from being a sales assistant to an executive at Calvin Klein, and became a trusted confidante of its eponymous founder. As their love story unfolded on a national stage, the intense fame and media attention that came along with it threatened to rip them apart. The series charts the complex and heartbreaking journey of a couple whose private love became a national obsession.
The Kennedy name weighs on John. Carolyn impresses at Calvin Klein. An unlikely connection forms.
As press spreads of their altercation, John and Carolyn prepare for their big day.