Gigantosaurus
Four young dinosaurs explore a prehistoric world of adventure where the most exciting mystery of all is Gigantosaurus, the biggest and fiercest dinosaur anyone has ever seen!
Four young dinosaur friends explore a prehistoric world of adventure where the most exciting mystery of all is Gigantosaurus, the biggest and fiercest dinosaur anyone has ever seen! Inquisitive Mazu, playful Tiny, timid Bill and courageous Rocky all want to discover the secrets of the elusive Gigantosaurus, and will find out they all have something to learn from him too.