The Gifted
A family adventure series that follows a suburban couple whose ordinary lives are rocked by the discovery that their teenage children possess mutant powers.
Produced in association with Marvel Television, and set in the “X-Men” Universe, THE GIFTED tells the emotional story of a suburban couple whose ordinary lives are rocked by the sudden discovery that their teenage children possess mutant powers. Forced to go on the run from a hostile government, the family seeks help from an underground network of mutants and must fight to survive.
Chaos reigns when the inner circle liberates mutants from a psychiatric hospital.