Helstrom
Daimon and Ana Helstrom are the son and daughter of a mysterious and powerful serial killer. The siblings have a complicated dynamic as they track down the terrorizing worst of humanity – each with their attitude and skills.
Daimon investigates a possessed young boy while Ana stages an auction to expose a criminal.
Ana is struggling to control her darker urges and Daimon is offered a proposition from The Blood.
Relationships deepen as stakes increase. To save a life, Hastings and Ana must do the unthinkable.