Hannah Montana: The Movie
Miley Stewart returns to her hometown of Crowley Corners, Tennessee, where she doesn't have the luxuries of being Hannah Montana…and learns who she really is.
Get ready to be dazzled with laughs, adventure, family fun and fabulous music! Come along for the ride and see Hannah like never before as she returns to her roots and faces the most important decision of her life. When Miley Stewart (aka pop star Hannah Montana) gets too caught up in the superstar celebrity lifestyle, her dad decides it's time for a total change of scenery. But sweet niblets! Miley must trade in all the glitz and glamour of Hollywood for some ol' blue jeans on the family farm in Tennessee and question if she can be both Miley Stewart and Hannah Montana. With a little help from her friends---and awesome guest stars Taylor Swift, Rascal Flatts and Vanessa Williams---will she figure out whether to choose Hannah or Miley?