The End of an Era
Taylor recalls the development and rehearsals for the tour and preps for her run at Wembley Stadium.
Taylor and her crew use a two-month break to update the tour to add “THE TORTURED POETS DEPARTMENT.”
As the tour heads back to the U.S., Taylor reminisces about her past and plans some new surprises.
Taylor reflects on her acoustic sets, and welcomes Travis Kelce and Sabrina Carpenter to the stage.
Taylor reveals how family inspired the tour and spotlights tour performers, including Gracie Abrams.
Taylor reflects on the success and impact of The Eras Tour as she takes her final bow in Vancouver.