Framed for a murder that hits close to home, Bryan Mills (Liam Neeson) must rely on his “particular set of skills” one last time to hunt down the real killer and exact his revenge.
Liam Neeson returns as ex-government operative Bryan Mills, whose life is shattered when he’s framed for a murder that hits close to home. Pursued by a savvy police inspector (Forest Whitaker), Mills must rely on his “particular set of skills” one last time to evade the authorities, hunt down the real killers, and protect the only thing that matters to him now — his family.