Hocus Pocus
Conjured up by some unsuspecting pranksters, a tricky trio of 300-year-old witches set out to cast a spell on the town and reclaim their youth. But first, they must get their act together and outwit three kids and a talking cat.
You're in for a devil of a time when three outlandishly wild witches---Bette Midler, Sarah Jessica Parker and Kathy Najimy---return from 17th-century Salem after they're accidentally conjured up by some unsuspecting pranksters. It's a night full of zany fun and comic chaos once the tricky 300-year-old trio set out to cast a spell on the town and reclaim their youth...but first they must get their act together and outwit three kids and a talking cat. Contains tobacco depictions.