Girl vs. Monster
Skylar discovers her parents are monster-hunters after accidentally releasing a monster from a secret containment chamber. Now the monster is out for revenge, and Skylar and her techno friends must recapture the monster and save her parents.
All Skylar wants to do is meet her crush at the year's most happening party, but now she's in the middle of monster madness. While trying to sneak out of the house, Skylar discovers her parents' monster-hunting past and accidentally unleashes an unruly monster from a secret containment chamber. Now the monster is out for revenge, and she and her techno-capable friends must recapture it and save her parents.