Inside North Korea: Then And Now With Lisa Ling
North Korea is one the most mysterious nations on Earth and extremely difficult to visit – especially for journalists keen on reporting the truth. Correspondent Lisa Ling manages to penetrate its border by travelling undercover, pretending to work with a Nepalese eye surgeon on a humanitarian mission. Lisa’s time in North Korea offers a rare glimpse of everyday life in the country and some of the issues its people face.