Hurricane Katrina: Race Against Time
A gripping historical record, this series exposes how a natural disaster became a national tragedy through archival footage and firsthand accounts.
A gripping historical record of Hurricane Katrina and its aftermath, this five-part series transports viewers into the chaos that engulfed New Orleans in the days leading up to and following the storm’s landfall. With archival footage and moment-by-moment accounts from residents, first responders and officials, the series exposes how a natural disaster became a national tragedy.