Baymax!
Walt Disney Animation Studios’ “Baymax!” returns to the fantastical city of San Fransokyo where the affable, inflatable, inimitable healthcare companion robot, Baymax (voice of Scott Adsit), sets out to do what he does best: help others. The six-episode series of healthcare capers introduces extraordinary characters who need Baymax’s signature approach to healing in more ways than they realize.
Cass meets her match in Baymax when an injury threatens to keep her from running the Lucky Cat Café.
Middle-school student Sofia faces some major life changes with Baymax’s unwavering support.
Mbita serves up a family favorite until an unexpected allergy and Baymax give him reason to change.
Hungry cat Yachi fiercely resists Baymax’s efforts to relieve him of an uncomfortable intrusion.
Baymax’s best patients come together in a frantic race to help the healthcare companion.