Hiro and Baymax, along with friends Wasabi, Honey Lemon, Go Go and Fred, form the legendary superhero team Big Hero 6, protecting their city from scientifically-enhanced villains.
The adventure continues for 14-year-old tech genius Hiro and his compassionate, cutting-edge robot Baymax. If dealing with the academic pressure of being the new kid at the prestigious San Fransokyo Institute of Technology weren’t enough, it’s off campus where things really get tricky. Hiro and Baymax, along with their friends Wasabi, Honey Lemon, Go Go and Fred, unite to form the legendary superhero team Big Hero 6, protecting their city from a colorful array of scientifically-enhanced villains intent on creating chaos and mayhem!