Virgin the Series
When the popular girl at school mysteriously dies after her sweet 17 birthday party, a schoolmate enlists the help of her friends to create a documentary investigation to help her get accepted into her dream school. Their investigation reveals the truth behind the fake perfect facade her classmates put forward at school, and plunges them into the dangers of online predators on the search for young virgins.
Talita enlists Faris while a pre-party video circulates in which Keke promises to shock everyone.
Raya reveals her relationship with David Jamal. Talita is jealous of Faris's closeness to Carissa.
Talita and Faris uncover an important clue. Meanwhile, Raya and Bee get David Jamal’s confession.
Talita tries to get her father out of prison. The police investigate Senja's disappearance.
Senja struggles to escape from her captivity. Hiro is further convinced that Djaya is to blame.
Talita and her friends set up a trap for their suspect, though it puts Talita’s life in danger.
Talita and her friends stand shoulder to shoulder and use social media to expose the villain.