What We Lose to Love
While preparing for her wedding, Dara suddenly disappears. Satria, in love with her since childhood, is the only one who can see, touch, or speak to her.
As Dara prepares for her wedding with Rendra, a small fight has unexpected results.
The police begin to suspect Satria. Dara learns that Satria has not told Rendra about her situation.
Satria reveals Dara's situation to Rendra, but he does not react as she expected.
When Rendra and Dara fight again, she becomes invisible. Her past trauma gets revealed.
With Dara invisible even to Satria, she has no way to sustain herself, growing weaker every second.
Something unexpected happens when Satria reveals the depth and strength of his feelings for Dara.
As Dara slowly recovers, her unresolved relationship with Rendra weighs heavily on her mind.