Kim Possible
Everyday teen hero Kim Possible and her best friend Ron Stoppable embark on their freshman year of high school, all while saving the world from evil villains.
Everyday teen hero Kim Possible and her best friend Ron Stoppable embark on their freshman year of high school, all while saving the world from evil villains. While Kim and Ron have always been one step ahead of their opponents, navigating the social hierarchy of high school is more challenging than the action heros ever imagined. With Drakken and Shego lurking in the wings, Kim must rely on her family and Team Possible: Ron, tech-genius Wade, new friend Athena and Rufus, a naked mole-rat.