Thank You, Goodnight: The Bon Jovi Story
Thank You, Goodnight is a four-part, all access series chronicling the epic past and uncertain future of the iconic band Bon Jovi. A 40-year odyssey of rock ‘n roll idolatry on the precipice as a vocal injury threatens to bring everything to a halt.
The band becomes an overnight hit, but tensions escalate even as success burgeons for Bon Jovi.
With renewed perspective, Bon Jovi introduces themselves to a new generation of fans.