Running Wild with Bear Grylls: The Challenge
Bear Grylls is taking it up a level by teaching his celebrity guests essential survival skills that they’ll have to master and then prove they can use in a high stress situation.
Bear sets challenges for Natalie Portman in the slot canyons of the Escalante Desert.
Bear teaches Simu Liu essential survival skills in the sub-zero weather of the Canadian Rockies.