Dead by Dawn
The first-ever horror nature series from the makers of “The Walking Dead” showcases the horror of the wild when the sun goes down.
The first-ever horror nature series from the makers of “The Walking Dead” showcases the horror of the wild when the sun goes down. Each episode offers its own unique twist on horror, inspired by classic, modern and cult classic films, and uses innovative storytelling techniques to infuse suspense, tension and eeriness into the terrifyingly real stories of life in the wild … after dark.
As night approaches, the inhabitants of the jungle in Indonesia emerge in the dark sky.
Few animals can survive in the Arabian Desert’s endless sea of sand, exposed in the open.
The African savannah comes alive at night as creatures big and small compete for food.
In the murky waters of the swamp, monsters lurk, waiting for dark to emerge and feed.
At night, creatures with special killer abilities emerge in the forests of India.