Solar Opposites
Solar Opposites centers around a family of aliens, Korvo, Terry, and their child-replicants Yumyulack and Jesse, from planet Shlorp who crash on Earth and must take refuge in middle America. They disagree on whether this is awful or awesome.
The Solars try getting approved for permanent residency on their new home planet: Clervix 3.
The gang comes together to expose hard truths to one of their celebrity friends.