Imagination Movers
Rock out with the Imagination Movers, Disney Junior’s favorite alternative band for preschoolers! Rich, Scott, Dave and Smitty work together and brainstorm in the Idea Warehouse to solve “idea emergencies” with their friends Nina and Warehouse Mouse.
Rock out with the Imagination Movers, Disney Junior’s favorite alternative band for preschoolers! Rich, Scott, Dave and Smitty are brainstormers who work in an Idea Warehouse and brainstorm together to solve “idea emergencies” with their friends Nina and Warehouse Mouse. Each episode features original songs performed by the band.