Doctor Odyssey
From the brilliant mind of Ryan Murphy comes high-octane procedural “Doctor Odyssey.” Max (Joshua Jackson) is the new onboard doctor for a luxury cruise ship where the staff works hard and plays harder. It’s all-hands-on-deck as Max and his small but mighty medical team navigate unique medical crises and each other, miles from shore.