Fantastic Four
Transformed into superheroes after surviving a disaster in space, The Fantastic Four struggle to reconcile their powers, responsibilities, and relationships as a dysfunctional family. Overcoming their personal conflicts, they finally join forces to defeat Dr. Doom, the malevolent, metallic embodiment of their treacherous former patron.