ZOMBIES: Addison's Monster Mystery
Addison is hosting the Halloween Fall Ball and going above and beyond to make it extra spooky fun.
Addison is hosting the Halloween Fall Ball and going above and beyond to make it extra spooky fun. After giving the Shrimpy costume a makeover using some stones from the Wolf Den, a mysterious power brings the costume to life like it’s Frankenstein’s monster--Monster Shrimpy begins terrorizing everyone and smashing everything in his path! Zed and Willa will need to work together with Addison to save the Fall Ball… and Seabrook itself!