Secrets of Sulphur Springs
Griffin and his family move to the old Tremont hotel in the town of Sulphur Springs. The entire town believes that the hotel is haunted by the ghost of a girl named Savannah.
Griffin Campbell and his family move to the old Tremont hotel in the town of Sulphur Springs. The entire town believes that the hotel is haunted by the ghost of a girl named Savannah, who disappeared over 30 years ago. When Griffin and his new best friend Harper try to solve the mystery of what happened to her, they find a portal that lets them travel back in time, where they learn that the secret to solving the mystery is meeting Griffin’s own father!