Viking Warrior Women
It has always been thought that all Viking warriors were men, but new discoveries are challenging everything we thought we knew. Scientist and National Geographic Explorer Ella Al-Shamahi takes on a quest, using cutting-edge science and technology to reveal evidence that elite Viking warrior women lived and fought more than 1,000 years ago.