Pandora: Beneath the Paradise
Hong Taera gets trapped in a fate like that of Pandora in Greek mythology. With a perfect husband and a lovely daughter, Taera leads a life envied by all. However, her repressed memories resurface. She sets out to take revenge and protect her beloved family.
With a perfect husband and a lovely daughter, Hong Taera lives a life envied by all. However, her lost memories resurface, and she gets trapped in a fate like that of Pandora in Greek mythology. Instead of an elegant evening dress and a bouquet of fragrant flowers, she needs to wear a blood-stained leather jacket and hold a 28-caliber revolver. Taera sets out to take revenge and protect her beloved family.
Jaehyun is touted as a presidential candidate after Hatch presentation. Taera regains her memory.
Taera cannot believe that she is No.50. At Hatch, Red gets murdered. Haesoo meets an informant.
Jaehyun declares his presidential candidacy and Kim Seonduck appears. Taera is troubled.
Haesoo cannot accept that Taera killed her father. Taera chases the person who manipulated her life.
Yura is found dead, and Dojin becomes a suspect. Haesoo suggests Taera appear on her talk show.
Haesoo reveals Taera's identity on the talk show. Sungchan finds an unexpected item and joins Taera.
Taera learns Pilseung is her younger brother. Haesoo and Dojin discover Jaehyun's suspicious past.
Pilseung confesses to assassinating President Ko Taesun, and Taera tries to take the blame.
Kim Seonduck dies in Taera's hands at the banquet. Meanwhile, Haesoo decides to reveal the truth.
Taera saves Haesoo. The two finally face the truth about what happened fifteen years ago.