Family: The Unbreakable Bond
Dohoon, the breadwinner, is always late to family events due to work. His wife, Yura, still supports him dearly. The other family members also have quirks, yet their bond is unbreakable. However, their happiness is put at risk by a man who knows Yura's past and a suspicious colleague of Dohoon.
Dohoon missed family events for years due to work. Yura invites his cruel supervisor to their home.
Yura's suspicion about Oh Chunryun grows, and Dohoon prepares an event to calm her down.
Yura and Oh Chunryun drink together. Dohoon meets his friend Wolfe at his daughter's school play.
Dohoon almost loses his colleague to a sniper during a mission. Wolfe also becomes a target.
Yura gets a call and hears a voice she had long forgotten. Oh Chunryun then makes a sudden visit.
Dohoon is troubled after getting unexpected information about Oh Chunryun. Yura meets the caller.
Yura makes a deal to keep Jo Taegu away from her family. Dohoon spots a sniper while on a mission.
Dohoon and Yura learn each other's secrets and get awkward. Jo Taegu preys on their daughter.
Dohoon and Yura rescue their daughter unharmed, but they face another crisis upon returning home.
Mo Taeil meets Jo Taegu after stowing away. Dohoon searches for Yura, who has gone missing.