Pink Lie
Does unconditional love exist? Young men and women move into the Pink House, each carrying one lie about themselves, be it their occupation, age, or academic background. Whirlwinds of emotions break out in the face of unraveling truth. Identities reveal as the relationships walk the tight rope between love and reality.
The first date begins and the men engage in a tense competition to win over dates.
Another truth is revealed. A dark cloud brought on by one remark swallows the Pink House.
It is D-3 until the final choice, and the Pink Mates share their true feelings on a two-day date.